• (Android/iOS) Angelo and Deemon (Full) kódy nekonečné kľúče

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angelo and Deemon (Full) ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angelo and Deemon (Full) IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kódy nekonečné kľúče ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Angelo and Deemon (Full) 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Angelo and Deemon (Full) Seikkailu hnt

    Super hra, teším sa na ďalšiu!

    Celkom slušné, malebné prostredie a vtipné slovné hry. Veľmi dobre nahovorené a to isté platí aj o VO. Moja jediná vec, ktorá nie je striktne pozitívna, sú hádanky. Väčšina z nich je dobrá, ale bolo tam niekoľko, ktoré boli celkom náhodné (vylepšenie telefónu, kocky ľadu, čudák atď.). Len tak ďalej!

    Dobrá hra, vtipný humor a najlepší výber NPC a stojí za to si ju kúpiť. Už teraz čakám na pokračovanie v nebi, ako je zobrazené v závere cliff hangingu.

    ČASŤ 2? Kedy?

    Grafika je vynikajúca a dej je zábavný. Prial by som si, aby príbeh pokračoval trochu dlhšie, ale teším sa na pokračovanie naznačené na konci! Som rád, že tu bola možnosť tipov, aj keď niektoré hádanky sú dosť ťažké. Jedna vec, ktorú by som zmenil: Povoliť mapu, aby ste mohli rýchlo cestovať do az odomknutých miest. Toľko tam a späť je trochu otravné, ale nie natoľko, aby to ovplyvnilo hru. Celkovo vzaté, skvelá hra!

    Nie je to veľa hry okrem grafiky, dúfam, že sa vám bude dariť lepšie

    Určite treba pokračovanie.

    Angelo and Deemon (Full) ผจญภัย gdy

    Táto hra bola úplne úžasná. Naozaj sa neviem dočkať, kedy vyjde ďalšia časť hry. Čistá grafika a naozaj vtipná.

    Samotná hra je zábavná. Ich hlavnou ľudskou postavou som však chcel dať facku. Je pekelne otravný. Ak to dokážete prehliadnuť, je to dobrá hra.

    Hlasový prejav a písanie je otravné. Kvalita hádaniek alebo nie úplne založená na logike. A kedykoľvek hrá biely herec blackcenta, som mimo.

    wow nestojí za tie peniaze. extrémne krátke.

    Skvelá hra, skvelá výzva, presne to, čo milujem. Už sa neviem dočkať, kedy vyjde pokračovanie!

    Dosť nudné. Dostal som sa len na ostrov a do podzemia. Hádanky v tejto takzvanej dobrodružnej hre nedávajú žiadny zmysel a len robia príbeh a cieľ mätúcimi. Ako má do pekla niekto vedieť zaznamenať poklepanie nepríčetnej postavy vedra na zem?! Čo to má spoločné s niečím? Použil som rady, vykonal som tieto rady a ..... nič. Klikám na všetko, skúšam všetky možné kombinácie a ....nič. Aká strata času.

    Je to v poriadku

    Je to v poriadku. Spisy nie sú skvelé, môžete povedať, že sú preložené zle. Navyše je to ako peklo rasistické s tým démonom.

    Milujte príbeh a umenie všetko pekné, ale cítim sa trochu nudné

    Extrémne rasistické. Protagonista je c-slovo.

    je to v poriadku. Milujem hry ako je táto, ale démon je otravný a hra nemá žiadnu logiku.

    Veľmi ma to bavilo. Dúfam, že sa konečne dočkám pokračovania.

    StrikeFortressBox Акционе qeo

    Už sa neviem dočkať ďalšieho!

    Miloval túto hru

    Mohlo by byť lepšie. Grafika je farebná a dej je v poriadku, ale text je mizerný. Niektoré z nich sú neúplné a majú slabú gramatiku. Nie som si istý, prečo po rozhovore Angela s vodičom, ktorý písal SMS, cítili potrebu pridať frázu 'Rich f-ing freak'. Je to trhavé a nehodí sa. Nemôžem vystáť Deemona. Je to naf a klišé. Ospravedlňujem sa, ale nemyslím si, že toto dokončím, pretože sa už nudím.

    Táto hra je úžasná, veselá, dajme si prosím druhú časť!!

    Bude tam pokračovať druhý výlet do neba? Skvelá hra. Hádal som, že budem musieť vyhodiť klaunovi hlavu.

    Skvelá grafika, ale často som musel hádať, čo robiť. Únavné sem a tam od extrémnych koncov oblasti smerom ku koncu, ktoré bolo tiež cítiť skrátené.

     

    Naozaj dosť zlé. Ak sa nemôžete obťažovať dávať rady, keď ste zaseknutí, nemôžem sa obťažovať hrať to. Okamžite odinštalovaný.

    Naozaj si to užil! Dúfam, že bude pokračovanie


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :