• (Android) Staff! - Job Game | Simulator вара тачке грешака

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Staff! - Job Game | Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Staff! - Job Game | Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ вара тачке грешака ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Staff! - Job Game | Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    iOS Game Development Cookbook | Jonathon Manning, Paris ...

    Ово је засигурно најбоља игра икада коју увек играм када ми досади и веома је опуштајућа када сам под стресом и требам да се опустим. Волео бих да можете да додате још ствари које треба да урадите на нивоима као што су петљање са стварима, покупите мачке и сличне ствари. Нема много реклама и то ми се свиђа. Дефинитивно бих препоручио ову игру.

    А онда сам га избрисао, јер одбијам да ме наговарају да платим за напредак. Не сметају ми рекламе, али ако не могу да пређем ни један ниво а да не морам да платим, не, добро сам. Ниво 3, ватра у пећи. Не, госпођо.

    Не дозвољава ми да прођем поред ходника јер ми не даје ништа више за надоградњу или куповину када их све набавим. Неколико кварова ту и тамо

    Дао бих му 5 звездица да нема толико огласа! Лево и десно су рекламе! Осим тога, то је забавна игра.

    Staff! - Job Game | Simulator સિમ્યુલેશન wby

    Превише огласа, није забавно!! Једва сам почео да играм и већ су ме питали да оценим игру. Превише насилан.

    Радије играјте игру коју је ово опљачкано. "Добар посао!" на прекидачу

    Игрица је кул


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :